همراه رایانه | حل مشکلات کامپیوتری و گوشی موبایل ، خرابی کامپیوتری
همراه رایانه
درباره سايت
همراه رایانه همراه رایانه یک مرکز پاسخگویی تلفنی مشکلات کامپیوتری و خدمات مشاوره شبانه روزی در زمینه های رایانه ، موبایل ،گوشی های هوشمند،تبلت ، لپ تاپ و .... می باشد . این مرکز با کمک کارشناسان آموزش دیده و مجرب خود به صورت شبانه روزی و 24 ساعته ، حتی در روز های تعطیل آماده پشتیبانی و ارائه خدمات پاسخگویی به سوالات و مشکلات شما کاربران گرامی در کلیه زمینه های مربوط به رایانه و دنیای دیجیتال می باشد .
آمار سايت
آمار مطالب
کل مطالب : 80
کل نظرات : 79
آمار کاربران
افراد آنلاين : 1
تعداد اعضا : 1

آمار بازديد
بازديد امروز : 82
بارديد ديروز : 105
گوگل امروز : 8
گوگل ديروز : 11
بازديد هفته : 303
بازديد ماه : 654
بازديد سال : 1488
بازديد کلي : 47552

اکثر مردم از گوشی استفاده می کنند ممکن است این گوشی ها در رده پایین باشند یا گوشی های هوشمند که کارایی خوبی دارند کسانی که مایل به خرید گوشی های هوشمند هستند باید قبل از خرید آگاهی کامل داشته باشند ولی برخی افراد به دنبال خرید گوشی های هوشمند نیستند و کار آنها با یک گوشی رده پایین هم راه می افتد .

 هر گوشی ممکن است یک روز خراب شود و نیاز به تعمیر داشته باشد بیشترین مشکلات گوشی هایی که به تعمیرگاه برده میشوند مشکل سخت افزاری است و درصدی هم مشکل نرم افزاری دارند که میتوان این مشکلات را با فلش کردن حل کرد  ولی قبل از آن می توان با مشاوره با یک متخصص مشکل را بدون حتی فلش یا ریست فکتوری کردن حل کرد باید فهمید که دلیل این مشکلات چه چیزی میتواند باشد . ( از کارشناسان همراه رایانه میتوانید کمک بگیرید )

برای رفع مشکلات گوشی راههای زیادی وجود دارد  تمام گوشی ها با تاج اسکرین وابسته هستند گاهی مشاهده میشود که سرعت تاج اسکرین مثل گذشته نیست  پس  میتوان گفت یکی از بزرگترین مشکلات گوشی تاج آن ها می باشد اگرهنگامی که در حال کار با گوشی هستید با مشکل کار نکردن تاج گوشی مواجه شدید مطالعه این مطلب در رفع مشکل گوشی به شما هموطنان عزیز کمک می کند .

 

 قبل از هر چیزی به شما توصیه می کنم از روش های تست سخت افزاری گوشی را بررسی کنید برای این کار لازم است به تعمیرگاه مراجعه کنید تا قطعه را برای شما تعویض کند همان طور که شما می دانید اندروید سیستم عامل کارپسندی است شاید مصرف بیش از حد باعث کند شدن تاج گوشی اندروید باشدبرای برطرف کردن این مشکل از گزینه gpu 20 rendering استفاده کنید تا تاج سریع تر عمل کند .

 اگر از محافظ برای دستگاه گوشی تان استفاده می کنید  دیگر گرد و غبار  زیر محافظ  نمی رود همیشه برای تمیز کردن گوشی از پارچه تمیز استفاده کنید اگر گوشی شما خیلی داغ شد مطمئن باشید لمس گوشی تان تحت تاثیر قرار می گیرد روشن خاموش کردن خودکار گوشی باعث نقص در عملکرد گوشی خواهد شد پس به شما توصیه می کنم با ریسارت کردن این مشکل را برطرف کنید ولی اگر با ریسارت مشکل برطرف نشد هارد ریسارت را امتحان کنید .


امتياز : نتيجه : 0 امتياز توسط 0 نفر مجموع امتياز : 0


نمايش اين کد فقط در ادامه مطلب
بازديد : 230
تاريخ : دو شنبه 16 مرداد 1396 زمان : 15:57 | نويسنده : همراه رایانه | لينک ثابت | نظرات ()
مطالب مرتبط
ارسال نظر براي اين مطلب

نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:

نمایش کلیه نظرات